Головна » 2014 » Грудень » 3 » Для чого потрібен той або інший елемент мови JavaScript
03:36
Для чого потрібен той або інший елемент мови JavaScript

script - основний тег, який вказує на початок і кінець виконання скрипта.

Повна форма така:

<script type="text/javascript">

Тут знаходяться параметри які мають виконуватись. Потім закриття скріпта.

</script>

document.write(); використовується для виводу інформації. Такої як: текст, сиволи, цифри. В дужках вказується змінна або масив (дані масиву), які необхідно вивести на екран. Вважається застарілим методом додавання до документу даних. Використовується рідко. Бувають випадки, що він стає корисним.

На кількість символів, що виводяться даним методом немає обмежень.

Приклад:

document.write("Привіт!"); 

Виведеться: Привіт!

var метод за допомогою якого оголошуються (створюються) змінні та масиви.

Приклад:

var a;

a = 4;

document.write(a);

Виведеться 4

length властивість масиву, виміювати його довжину. Не кількість елементів а саме довжину.

Приклад:

var a [1, 2];

document.write(a.length);

Виведеться: 2

push метод, який додає в кінець масиву один елемент.

Приклад:

var a = [1, 2, 3];

a.push(4);

document.write(a[3] + "<br>");

document.write("Кількість елементів в масиві " + a.length);

Виведеться: 

4
Кількість елементів в масиві 4

unshift метод, який додає на початок масиву 1 елемент.

Приклад:

var a = [1, 2, 3];
a.push(4);
a.unshift(0);
document.write(a[0] + "<br>");
document.write("Кількість елементів в масиві " + a.length);

Виведеться: 

0
Кількість елементів в масиві 5

pop видаляє останній елемент з масиву. Приклад не наводжу, тут і так все зрозуміло.

masiv.pop();

shift видаляє перший елемент з масиву.

masiv.shift();

splice метод, за допомогою якого, робиться видалення або додавання елементів масиву.

Видалення

В дужках вказується з якого елемента почати та скільки після того елементу потрібно ще видалити елементів. Тобто, в дужки вноситься 2 числа. 1 число - початок, 2 число кількість після нього. Видаляються дані під тим числом, яке було вказане першим, і все після нього.

var masiv = [1, 2, 3, 4, 5];

masiv.splice(3, 2 )

document.write(masiv); // 1 2 5

Додавання

має такий вигляд:

masiv.splice(3, 0, "Тут вказується через кому, елементи які необхідно додати до масиву" )

0 повідомляє, що нічого не потрібно видаляти. 

3 пропускаються три елементи, і потім після них вставляється все те, що було вказано після нуля.

Приклад заміни існуючих елементів новими:

masiv.splice(2, 2, "заміна 1", "заміна 2")

Відбувається таке: 2 та третій елемент видаляються і на їхнє місце ставляться  заміна 1 та заміна 2. 

Константа - це змінна, яка ніколи не змінюється. Як правило, їх називають великими літерами, через підкреслення.

Булевий (логічний) тип boolean. У нього всього два значення - true (істина) і false (неправда)

null - спеціальне значення. Воно має сенс «нічого». Значення null не відноситься ні до одного з типів вище, а утворює свій окремий тип, що складається з єдиного значення null.

undefined - спеціальне значення, яке, як і null, утворює свій власний тип. Воно означає «значення не присвоєно».

Операнд - те, до чого застосовується оператор. Наприклад: 5 * 2 - оператор множення з лівим і правим операндами. Інша назва: «аргумент оператора». Простими словами числа над якими відбуваються операції.

Унарним називається оператор, який застосовується до одного виразу. Наприклад, оператор унарний мінус "-" змінює знак числа на протилежний.

Бінарним називається оператор, який застосовується до двох операндів. Той же мінус існує і в бінарній формі.

% Цікавий тим, що ніякого відношення до відсотків не має. Його результат a% b - це залишок від ділення a на b.

Інкремент ++ збільшує на 1

Декремент - зменшує на 1

В JS підтримуються наступні побітові оператори:

AND (і) (&)
OR (або) (|)
XOR (побітовое виключає або) (^)
NOT (не) (~)
LEFT SHIFT (лівий зсув) (<<)
RIGHT SHIFT (правий зрушення) (>>)
ZERO-FILL RIGHT SHIFT (правий зсув із заповненням нулями) (>>>)

alert виводить на екран вікно з повідомленням і призупиняє виконання скрипта, поки користувач не натисне «ОК».

prompt Функція prompt приймає два аргументи:

result = prompt (title, default);
Вона виводить модальне вікно з заголовком title, полем для введення тексту, заповненим рядком за замовчуванням default і кнопками OK / CANCEL. Користувач повинен або щось ввести і натиснути OK, або скасувати введення кліком на CANCEL або натисканням ESC на клавіатурі. Виклик prompt повертає те, що ввів відвідувач - рядок або спеціальне значення null, якщо введення скасоване. Як і у випадку з alert, вікно prompt модальное.

confirm виводить вікно з питанням question з двома кнопками: OK і CANCEL. Результатом буде true при натисканні OK і false - при CANCEL (Esc).

? Знак питання - єдиний оператор, у якого є аж три аргументи, у той час як у звичайних операторів їх один-два.
Тому його називають «тернарний оператор».

Він складається з трьох частин:

умова? значення1: значення2
Перевіряється умова, потім якщо воно вірне - повертається значення1, якщо невірно - значення2, наприклад:

access = (age> 12)? true: false;

|| (АБО), && (І) і! (НЕ)

 

 

Цей розділ буде постійно дописуватись та доповнюватись свіжими даними.

Категорія: Програмування | Переглядів: 525 | | Теги: javascript | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]