11:15 Список найкращих серіалів що я бачив |
Ця сторінка буде доповнюватись по мірі перегляду нових серіалів. Кращі з кращих1. Спартак / SpartacusПочинати бажано з богів арени, потім кров і пісок, а тоді вже інші сезони. Хоч деякі люди не сприймають такі серяали, я вважаю його найкращим серіалом за такі якості як:
2. Гра престолів / Game of Thrones (2011-20...)Тут можна не коментувати і так всі про нього знають. Єдине що дістало це санта барбара або як то кажуть "тягнуть кота за яйця" в кожній серії. 3. Клан Сопрано (1999 – 2007)Дуже гарно і життєво знатий серіал, заслуговує бути в кращих. 4. Пуститися берега / Breaking Bad ( 2008 – 2013)Гарно знятий гарна сюжетна лінія, цікава ідея, хоча досить стандартна. 5. Межа / Fringe (2008-2013)Досить незвичайний серіал, непередбачуваний сюжет, класна гра акторів. Можливо не всі зрозуміють. 6. Демони Да Вінчі / Da Vinci's Demons (2013 - ... )Хороша сюжетна лінія. Важко передбачувані події, відветі сцени (+18). Гра акторів не на висоті але гарна. 7. ДекстерЦікавий сюжет, хороша гра акторів. Гарний криміналький серіал. 8. Втеча з в'язниціКласний серіал про в'язницю, вірність братів, та мафію у вигляді держави. 9. Зоряна брама: Всесвіт (2009 - 2011)Просто шедевр космічної фантастики з суперровою грою акторів та якісною графікою. Але перед переглядом слід дивитись попередні сезони, які якістю гірші за цей. 10. Кремнієва долина / Silicon Valley (2014 - ...)Гарний новий серіал з сучасною цікавою ідеєю, та з веселим акторським складом. 11. Зошит смерті (аніме)12. Сотня 100Дуже класна анімешка, я її вважаю однією з найкращих. Фільм в порівнянні з нею - повна фігня. Захоплюючий та продуманий сюжет, автор явно зробив щось унікальне і не схоже на інше. Це шедевр! Середні з кращих1. І мертві підутьВідніс би до найкращих якби не нелогічність більшості дій акторів в серіалі. Взагалом все якісно зроблено. 2. Зоряний крейсер Галактика (2004 - 2009)Дуже дуже незвичайний серіал, перші три сезони ненавидів всіх головних героїв і хотів щоб вони перебили один одного, потім потрохо почав симпатизувати деяким. Взагалом серіал сприймається досить важко. Не для широкої аудиторії, але сюжетна лінія настільки непередбачувана і незрозуміла, що він заслуговує бути в цьому списку. 3. Зоряна брама: ЗВ-1 / Stargate SG-1 (1997 - 2007)Класика космічної фантастики. 4. Зоряна брама: Атлантида (2004 - 2009)Більш якісніше знята космічна класика. 5. Штам / The Strain (серіал 2014 - ...)Непогано знятий, затягуючий сюжет. 6. Домініон / Dominion (серіал 2014 - ...)Непогано знятий, затягуючий сюжет. 7. Теорія великого вибухуВеселий серіал для людей з інтелектом та почуттям гумору, для інших цікавий не буде. Дратує тільки закадровий сміх, а так все супер. 8. Нація Z / Нація Зет / Z NationГарний постапокаліптичний серіал про зомбі з легким гумором та непередбачуваною кінцівкою. Має всього 1 сезон та 13 серій. Гірші з кращих 1. НадприроднеДратують такі серіали, в яких кожна серія як окрема пригода, але тут присутня досить цікава сюжетна лінія. Останній сезон настільки роздратував своїми безглуздими заїждженими серіями не по темі, що просто закрив той серіал і більше навіть дивитись ту тупість не хочу. Додав сюди тільки за ту цікаву сюжетну лінію, до якої слід добиратись перемотуванням того всього безглуздя. 2. ГріммТе що й попередній, але дивитись можна, якщо немає нічого кращого. 3. ВічністьЦікаво піднята філософська тема безсмертного життя, хоч серії і з дуже слабким сюжетом, серіал переглядається легко і трохи затягує. |
|
Всього коментарів: 0 | |